Tack<3

för de fina kommentarerna...:) Värmer!

Mia: Tack så jätte mycket för dina rader... och tips som jag inte visste om. Hoppas allt är bra med er!

Ja ni, då har man magsjukan oxå... Mycket mysigt... Som tur är åt ett håll men ja är otroligt illamående och har såå ont i magen... På toppen av det fick ja mens, vilket ja såklart blev gör gla över då ja kan starta med sprutorna!

Imorn kör vi igen då... Dessa jädra preparat... Har ätit 4 läkemedel 3 ggr om dagen sen ja satte in ägget så nu känns det ganska milt med endast sprutorna till att börja med.. Gonal-f 175 enheter, startar högre denna gång då inget tycktes fungera sist... Avslutade på 250 enheter då vilket inte är vanligt när man är i min ålder tydligen, det ska inte behövas så mycke... Men kroppen har åldrats lite snabbare än det var tänkt så det är inte mycke att göra...

Soffläget fortsätter här hemma och hoppas inte ja ska behöva springa på toan så mycke mer...

Ha det bra sålänge!

Kram!

Nedan: En trött snosse & Toya i sina nya spårsele och mina 2 prinsessor<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0