Underbara fredag!!

Åh va mys det var i fredags när vi var till Madde å Tummen!! Billy-Bobben var vaken när vi kom dit så vi fick se världens goaste!!

Drack öl och tölade, precis som förr i tiden.. Andreas å Tummen badade badtunnan, hur underbart som helst! Blev dock inget för mej å Madde, vi satt å prata om gamla minnen;)

Billy-Bob hade fått sin första tand i fredags så han var snorig och mådde inte så bra stackaren, precis samma symptom som Alexander hade när han fick sina tänder..
En underbar å välbehövlig kväll var det i alla fall! Tack älskade<3

Näst nästa måndag ska jag på ultraljud för att förhoppningsvis få till en frysåterföring så snart som möjligt.. Fick min efterlängtade mens i fredags, första gången jag blivit överlycklig när ja fick den! Återföringen sker i samband med ägglosssning så den får INTE inträffa en helg för då är det kört!

Ska testa med ägglossningsstickor från och med nästa söndag, sen får ja höra av mej till Falun när omslag sker om de inte ser nått på måndagen ja ska dit.

Ja detta är inte bara, jag tycker nog mest att det känns jobbigt å krångligt att börja igen, jag är jävligt rädd för det första och denna väntan som är olidlig gör det inte bättre. Men vi längtar så efter en bebis till och det går inte på något annat vis, trots att vi lagt ner oss otroligt mycke VARJE månad emellan för att slippa detta. Känns ändå skönt att veta att vi inte kan göra nått åt det, det vill sig bara inte..

Så nu drar vi snart igång igen!:)

Ha en fin dag!!



Kommentarer
Maddy

Men tack själva! Riktigt roligt att bara få stri om allt å inget över några öl! (och några paket cigg) haha! Älskar dig så! <3

2012-09-09 @ 16:08:33
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/
Tora

Åh tack, vad roligt! Känns som att det finns en hel del goa människor att hänga med där uppe. Vi längtar! :D Kram

2012-09-11 @ 11:16:32
URL: http://glitterfjolla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0