Doktorn!

Imorn ska ja te doktorn på ul... för att kika när min ägglossning sätter igång och när det är dags att förhoppningsvis få åka iväg...

Idag bad de mej kika med ägglossningsstickor och framåt för att se när det ger omslag... Var påväg att skita i det i morse eftersom det är för kort tid sen jag hade mens... Hade 48 dar emellan denna gång...

Kikade på en menscykel där ja hade testat med stickor, då var det 33 dar emellan.. Då hade det gett utslag på dag 18 vilket i så fall är till helgen nu... vill tillägga att jag inte får ha utslag på helgen... Tro på fan att ja hade det idag hur det nu kan gå till????????? Va blir det med min kropp!

Nu väntas att se vad som sägs imorn vilket säkert blir att det är kört denna månad!

Haft en uuuuuunderbar helg som tillbringats i träningsandan med Toyan:) Skitkul har vi haft:) Hon förvånar mej varenda träningstillfälle denna vovve<3

Haft besök av Adam å Malin i fredags även igår och Gustav blev oxå med.. Skrattat ihjäl oss till massa könstiga youtube klipp! Härligt ibland det!!

nu är ja trött i huvudet, själv oxå för Andreas åkte till Norge för 1 timme sen.. tror ja ska trycka i mej litte glass så blir det säkert bättre!

Pöss!!!



Kommentarer
Karin

Jag håller mina tummar hårt imorgon på att det inte ska vara försent så ni får åka denna månad! <3 Kram

2012-09-16 @ 21:56:38
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com
Sara

Jag håller mina tummar för dig imorgon!

2012-09-16 @ 22:04:12
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se
Fredrika

Det är så typiskt! Men jag önskar er stort lycka till!! Kram

2012-09-17 @ 17:43:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0