1366

Vet inte egentligen exakt vad siffrorna betyder men exakt samma såg ägget ut vid upptiningen.. Hade inte tappat nått under upptiningen:):) Sen om det blir bra ändå väntas att ses...

Den 15 oktober är det testdag vilket är en måndag å jag är ledig:):) känns bra om inte resultatet skulle bli det man önskar.. Ja har vart så lyckligt lottad att testat positivt båda ivf gångerna att det känns att nu kan det inte gå bra igen... Jätte jobbig känsla...:(:( varför skulle man ha sån tur att lyckas igen..

Fick ännu större press på mej då jag fick reda på att ett frysförsök är gratis & ingår i 3-packet vi köpte.. Ja visst tänkte jag men man räknar väl om det så blir de andra 2 som andra och sista försöket...!?!! Nope, man måste använda de frysta & betala för de gångerna de sätter in vilket vill säga ytterligare 10.000:- per gång!?!? Sa hon... Sen om inte det går med de får man starta nästa "gratis" behandling!!! Det är helt sjukt tycker jag när man betalt över 50.000:- för att kunna känna sig "lugnare" i fall det inte lyckas..

Så såklart blir det lite stressande när man vet att man kanske måste ut med ytterligare pengar som man inte hade tänkt.. Svårt att förstå min sammanfattning kanske...

Jaja, så är det.. Min lille prins mår toppen i alla fall och röjer järnet ända tills det är läggdags:) förstår inte var all energi kommer ifrån.. Men härligt såklart att det är full rulle på han.. Han får vara på dagis de här dagarna ja är hemma då ja inte ska lyfta eller anstränga mej för mycket de första dagarna.. Mestadels ligga på soffan fick ja order om.. Så det känns skönt att han får vara där å leka av sig, tråkigt att vara med en mamma hemma som inte ska göra nått..

Ikväll var det bonde med Adam å Malin.. Har blivit lite tradition av det den här säsongen.. Dock blev det inte nått vinglas för min del såklart, men massa kaffe å hemmagjord rabarberpaj:) mums!!

Hoppas alla fina mår bra!

Kram!

Tog en liten bild i väntrummet innan ägginsättningen:)





Kommentarer
Sara

Grattis till rivningen, nu håller vi tummarna! Vad konstigt att ni måste göra frysförsök först, vi köpte ett 3 pack då 1 frysförsök ingick. Vi fick själva lägga upp hur vi ville göra,.

2012-10-04 @ 06:39:42
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se
Fredrika

Härligt att allt gick bra, väntar med spänning och håller både tummar och tår!! Kram

2012-10-04 @ 09:57:32
Anna

Hoppas det går bra när du ska testa!!! Håller tummarna!!! Kram Anna

2012-10-06 @ 21:45:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0