Tummar & Tår...

får vi hålla åter igen... I går var vi till Falun igen och jag har nog aldrig vart såå nervös som ja var igår... Mycket pga ja var rädd att ägget inte skulle klara upptiningen...

Ägget klara sig fint och den kvinnliga läkaren i Falun tog hand om oss... Otroligt nöjd med henne.. jätte duktig. Det var hon som satte in ägget när ja fick missfallet.. hon gick nu igenom mina papper och sa att jag ska få 2 mediciner till med mer hormoner och blodförtunnande...

Som hon sa så är det ju faktiskt så att ja har haft massa mer hormoner i mej när ja väl blivit gravid pga alla sprutor, så hon tyckte jag skulle köra med dessa... Trombylen till gravtest och OM jag blir gravid skulle jag fortsätta med både Progynon och progesteron fram till UL...

Tycker dock det är litte märkligt att de bedömmer så olika... Hade Staffan sist men då var det inget tal om tillskott!?! Känner mej mycket nöjd och allt känns skitbra så ja hoppas innerligt att detta går vägen annars kommer ja bli såå jädra ledsen...

Älskade tussen min har fyllt 2 år han... gosingen.... tur Mommo å Moffa fixade mys åt han igår<3

Nu ska ja fortsätta se på tv:n.....

kram!



Kommentarer
Sara

Tummar och tår hålls självklart! Grattis till ruvningen och grattis i efterskott till 2åringen!

2012-11-09 @ 12:17:17
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0