Farsdags Present...

För min pappa fick bli lunch på stan och kaffe efteråt... Vi åt en varsin cesarsallad med pasta på Vero, alltid lika gött:) Alexander åt kyckling å pasta av min sallad, och smörgås jätte gött det ..,,

Var till Waynes efteråt å drack kaffe, Alexander fick sig en blåbärsglass, lagomt söligt om man får säga:)

Själv så känns det som ja ska bli sjuk... ont i kroppen, tjock i huvudet, allmänt sleten, dryyyygt säger jag då jag inte tänker vara hemma från jobbet. Får försöka kurera mej tills imorn.

Hela förmiddagen var vi ute i stallet och grejade:) Mockade, krattade massa hö och bara mådde gött i solen! Alexander tycker att det såååå kul att bösa runt i spånet och höet.. Desto svårare när vi ska gå in, då gallskriker han:)

Vet inte hur ja känner mej angående ägget i magen... känns som ja ska få mens som det alltid gjort... orkar inte tänka på det !

ha en fin dag !



Kommentarer
Fredrika

Härliga bilder! Håller mina tummar på att ni lyckas denna gång! Kram

2012-11-12 @ 15:53:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0