Lovely!

Helt underbart att vara ledig igen! Vi har mycke mys framför oss bara Alexander blir lite piggare snart... Mestadels sliten är han, trött och vill sova flera ggr om dagen, inte lätt att återhämta sig efter feber och hostan som aldrig verkar vilja ge med sig.. Något bättre nu och sover mer på nätterna utan att hosta, men inte helt 100...

La honom nu igen innan jag gick ut till hästarna och han somna på stört.. Skönt för han.. Doktorn sa att detta var vanligt en tid efter sprutan så jag förmodar att det är den som hänger i...

Passade på att träna lydnad med Toya efter stallet, ska även försöka lägga ett spår ikväll så vi får träna lite inför morrondagens kurs, hon älskar det! dock har hon vart väldigt påverkad av sina kliande öron/tassar/kropp men är på bättringsvägen efter veterinärbesöket... Jag fick utskrivet kortisondroppar till öronen och de ska jag även använda till tassarna... Hon trodde även att Toya förmodligen är allergisk mot pollen eftersom det alltid är vid denna årstiden det blir värre med kliandet på hennes kropp så ett specialschampo inhandlades som ska hjälpa henne när det är som värst...

Hur går det med mej? jo det går galant, fantastiskt trött på kvällarna, somnar runt 20.00 om jag får och är helt slut när jag vaknar upp efter en stund... Igår vaknade jag 21.30 och höll på att dö när jag insåg att jag var tvungen ut till hästarna oxå:) haha jädrar va vek man blir.... Var samma sak sist i början av graviditeten och som tur är vet jag ju att det blir bättre snart..
Brösten ömmar oxå vilket jag har för mej att jag inte märkte av sist, så det var nått nytt... annars tycker jag att jag mår prima och håller såklart tummarna för att allt ska gå bra!

I lördags efter jobbet kom Adam & Malin hit å grilla, skitgott!! Dock proppmätta efter och slängde oss i soffan och såg på Summerburst konserten! Jädrar va grymt, dit ska jag åka nån gång, ska försöka med nästa år om vi får till det... det är ju i Stockholm så det är perfekt, nära å bra!

Nej nu får det att bli sommar igen, vi hade det ju så mysigt vid poolen när det var som varmast sist.....

See you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0