Första lämningen..

Lite orolig har jag varit för denna första lämning alldeles ensam på dagis.. Men tror ni han brydde sig att mamma sa hejdå å gick... Nope, han var redan borta innan ja hann blinka...

Om de inte ringer så ska jag åka och hämta han vid 14.00, å längtar nästan dit.. Men på samma gång är det jätte skönt att vara själv och bara kunna göra lite av sånt som man inte gjort på länge... Då mitt intresse är hundarna så har jag precis vart ute i skogen 1 tinne med de, rakt ut gick vi så det känns i dessa ben;)

Avnjuter en kopp kaffe i solväggen bak vid poolen, inte fy skam, känns som på gamla dar... Har även med Troll i koppel så han får vara ute och vänja sig...

Inatt sov Andreas i Hagfors och varför ska hundarna alltid lyckas höra nått mitt inatten runt 3 tiden sådär??? Morrar och småskäller... Man blir Inge nojjig... Dock tror ja inte nån är så dum å kliver in när man har 2 schäfrar men ändå!!

Håll tummarna att allt gått bra på dagis för min goding... Nu ska ja njuts ett tag!

Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0