Hagförs i möra!!

Imorn bär det av till Hagfors:):) ska bli såååå mys! Uppesittarkväll, godis, trevligt sällskap och bara njuta av julen!!

Idag inhandlades de sista paketen,,, samma visa varje år.. Jag ska va klar i tid... Jovisst! Tror ja helt ärligt på den själv?

Känns bra med allt som handlats, inte bara köpt för att man måste ge bort nått, utan tycker vi fick till det bra!

När vi kom hem hade ja fått ett paket av Linnea i stallet, en jätte fin pläd, så go!

Va har vi gjort mer... Jo vart på årliga julträffen hos min vän Martina.. Blev bjudna på jätte go köttfärsgratäng med sallad till.. Jag hade med mej en skål med ostsalladen som jag brukar göra varje år, den gilla de!

Paketinslagning stod på agendan ikväll och det var ett x-antal som skulle packas in... Fan va kass ja är på det måste ja erkänna... å köp gärna saker som nästintill är omöjliga att paketera in oxå, bara för att förvärra det hela:)

Nu ligger ja på soffan å slötittar på Mr & Mrs Smith snygge människor att titta på!

Hoppas alla haft en fin dag!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0