Underbara söndag

Åh vilken härlig dag vi hade igår... Mamma ringde och fråga om vi skulle med och plocka svamp för de passa Lovelia, och självklart, huur underbart som helst!

Vi packa med oss vår ryggsäck som vi kan bära Alexander i... många kan nog tycka det ser lite töntigt ut, så har alltid jag tyckt i alla fall... men har man hundar och vill ut i skogen med dem så var den super!!!! Även jätte bra att ha när man plockar svamp... och gissa om det blev ett x antal benböj igår, har sån träningsvärk...


Alexander somna i bilen påväg till skogen och helt otroligt fortsatte han sova när Andreas stoppa ner han i ryggsäcken...


åh, va roligt det var:)

Blir dock inga bilder på mej med ryggsäcken då jag tyvärr inte fastnar på bild...


Matilda njöt hela dagen...


Hundarna bada i en djup "vattenpöl" i skogen, oj va roligt!


♥Fasters älskling var med och flörta med kameran♥


Fikapaus, jag hade med kaffe och kakor till oss..


en något sliten Andreas..


även hundarna blev slitna...

Vi var ute i litte över 3 timmar och det är sååå mycke svamp så man får lämna en hel del och tur det för jag har mer än halva korgen kvar att rensa, ändå fick ja ihop vår största gryta och vår största bunke igårkväll när ja satt och rensa till tv:n... och det är den bästa avkopplingen tycker jag:)


Andreas hittade ett av guldställena..


Lovelia vila bredvis faster medans ja plocka.. hon plockade lite i sin tuggummiburk!


♥mina barn, älskar er♥


trötta efter svampplockningen..

Gårdagens resultat, gör sig visserligen inte rättvis på bild...



Nog om detta nu...

Idag ska Alexander och jag hem till Anna och David och baka inför barnrytmiken på onsdag... fårse om jag är till nån hjälp;) kommer nog mest vara i vägen tror jag... Blir även bjuden på lunch av henne, soppa hörde ja talas om guud så gott, jag älskar soppa!

Sen ska jag till granngården och köpa betfor till hästen och även barnenshus för att köpa en bilbarnstol...

Ha en underbar dag ni med, nu blir det kaffe och frukost!

Kram!


Kommentarer
Maddy

Sötaste ungen i världen har du! Haha, så go då i ryggsäcken. <3

2011-09-26 @ 13:16:19
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/
Anna

http://www.recept.nu/1.321187/linnea_seidel/fudgebrownies



Hej! Här är receptet!!! Tänkte jag postar det direkt innan jag glömmer av det! Tack för idag vi ses på onsdag. Kram Anna

2011-09-26 @ 15:01:22
URL: http://www.familjenragnarsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0