Seeeeg dator!

Min dator verkar gett upp hoppet eller så behöver den rensas m.m för jag tar mej nästan ingenstans när jag sitter vid den... den bara står och söker och låser sig hela tiden! Dret!

Om en timme ska vi vara på 10 månaders kontroll... blir spännande att se vad som hänt sen 6 månaders kontrollen. Har inte vart där sen då, er ju att han växer och verkar må prima så då orkar jag inte springa därnere!


Morronmys i soffan har blivit standard...

Vi var till oxhälja i helgen som var och där blev han bortskämd av farmor och farfar...


Heliumballongen vi knöt på barnvagnen var en hit:)


Bävernylonmössa! Otroligt goa kinder får han i den:)

Vi greja lite här hemma i söndags bland annat storstäda Andreas husvagnen som vi hämta hem i lördags från Hällefors... Det var en som tyckte det var otroligt roligt att rulla runt bak i vagnen...


Toddelooooo:)

Jag satte även upp en hage till Hobbe mellan stallen och garaget så han får tugga i sig lite gräs.



mums dä!

Även mina andra 2 barn var med och vakta huset:) medans vi greja!


Matilda & Toya...

Lite ont i halsen har jag men tycker det kommer och går...många som vart dåliga nu,, men sämst är det ju alltid på möran innan man kommit igång.. Jag och Alexander klev upp 06.00 och då är man väl i och försig inte värst alert nån gång;) Prata med Andreas en snabbis och han verkar ha det bra i Kongsvinger... bor i nån liten stuga, men han tog med datorn och hårddisken med filmer på så han klarar sig nog... Veckan går fort snart är det torsdag igen.. det är hälja för oss det:)

Må fint!!

Kram!


Kommentarer
Anna

Fina bilder!!! Jag har också haft ont i halsen på morgonen... kanske något som går. David är snorig.... Jag är helt slutkörd efter turen till öppna förskolan. Jösses.... David somnade som en stock nu. Kanske lägger jag mig också o lurar en stund! :) Ses imorgon!! /Anna

2011-09-06 @ 15:47:21
URL: http://www.familjenragnarsson.blogspot.com
Maddy

Haha, vilken go bild på prinsen och pappa i husvagnen! ;)

2011-09-07 @ 11:37:24
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0