vill vara i värmen...

Nu har mamma och pappa bara idag och imorn att njuta i värmen... vad fort en vecka går... Vi har fått fram den gamla laptopen för ja lyckades slå ut en dricka i Andreas andra och på denna hitta ja kort från Kreta... det var en speciell resa i sig för jag hade precis gjort första kollen hur mina äggledare såg ut... som ja trodde var förstörda för vi inte blev gravida... men fick precis beskedet innan vi åkte att det såg sååå bra ut och om ja va lättad..

Man går ju igenom massa olika steg innan man man blir erbjuden att få göra provrörsbefruktning, så man blir glad för varje bit som man betar av utan "fel"


guuud va gött...


tyckte lite synd om hästarna i värmen.. Men jätte fina var de..

Det är kyligt ute idag tur man elda massa i gårkväll så det inte var kallt när man gick upp, det är bland det värsta som finns... Vi har även startat pelletspannan så det blåser värme i hallen nu, blir så skön värme av den...

Sofie skulle egentligen ha kommit i eftermiddag men hon jobbar så mycke så hon var sliten.. förstår henne, ibland orkar man bara inte utan vill bara slänga sig på soffan när man kommer hem... Men Alexander är ju dålig så det passar bättre nån annan dag... får tyvärr avboka med Karin oxå... töligt ja som ville ha sällskap idag.. Andreas jobbar ju ändå så ja gör ju inget töligt att va själv...

Hejsvejs



Kommentarer
Anna

Vilka fina bilder!!! Ser så mysigt ut!!! Trist o vara själv då.. Jag ska till syrran snart annars hade jag ju kunnat hälsa på dig! Får ta det en annan gång. Kram o trevlig helg på er! /Anna

2011-10-07 @ 10:11:19
Susannes bästa vän ;)

Jag förstår att alla känslor kom tillbaka för dej när du såg programmet. Och jag tänkte så på er när jag såg det. Man kan nog säga att man ska va jäkligt glad över att finnas i detta århundrade. Nu när det finns metoder för i princip allt. Att ingenting är kört med en gång liksom..man får fler chanser till att lyckas, och hjälp på traven. :) Ja, det är definitivt ett program man måste följa! Gud så jag grina när dom satt och tittade på korten på lilla kines-ungen. ;)

2011-10-08 @ 11:40:12
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0