6 underbara år!

Har vi haft tillsammans... Dagarna stämmer perfekt, för det var en fredag vi träffades hos några kompisar.. Och på lördagen följde Andreas med mej hem under hela dagen och vi umgicks, jag skulle dock på dildoparty hos en arbetskompis på kvällen och det var ja ju såååå sugen på när ja precis hade träffat mannen i mitt liv.....

Men såklart möttes vi upp efteråt och efter det har vi hållt ihop... Och jag har fått precis det livet ja drömt om sen jag var liten.. Bo på landet med massa djur och fått världens underbaraste son., och såklart världens bästa man..!

Ser fram emot alla år vi kommer ha framöver, älskar dej sååå!

Puss!!



Kommentarer
Sara

Grattis på 6 års dagen!

2011-11-19 @ 12:09:10
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Maddy

Men så mysigt då! Ja du har verkligen en underbar karl hörru! Vi är nog ganska lyckligt lottade båda två, men sen är vi ju jävligt bra också i och för sig..;) Älskar dig smulan! och grattis på 6-års dagen. <3

2011-11-19 @ 19:22:06
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/
Karin

Grattis på eran dag! Ni passar så himla bra tillsammans. <3 Puss på er

2011-11-19 @ 21:11:09
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0