Tristan är här....

Förra tisdagen kom han till världen fasters andra tuss, Tristan!



Han är så liten... kan inte förstå att Alexander oxå en gång i tiden var en sån här liten krabat... nu är han ju en stor pojk helt plötsligt...



Igår hade ja besök av några arbetskompisar.. Niklas & hans tjej med lilla Meja, Gisela & Emilia & Karin, jätte trevligt men tyvärr för mycke kaffebröd som jag inte kan stå emot... ingen karaktär:( Vi hade jätte trevligt och satt och töla i flera timmar...

Synd bara att ja missa öppna förskolan med mammagänget... hade jag helt glömt bort, men får ta det nästa tisdag om de ska dit... blev även överraskad av en av tjejerna i gruppen som berätta att vi har pratat på FL under lång tid... där vi inte använt våra riktiga namn så man har ju inte vetat, men hon insåg det sist efter våran träff att det låg till så... helt otroligt vad liten världen är och vad roligt att man fick träffas!

Igår var det träning med Toya igen och jag blir så stolt över denna hund som verkligen ÄLSKAR att lära och ta in nya saker... efter endast 2 repetioner av övningar så sitter det... bara att ligga i när vi är hemma oxå men det har jag faktiskt vart flitig på, lite träning varje dag...


Toya badar i älven efter en långpromenad...


Alexander softar i skuggan..


helt underbar dag...

Nu har det blåst i några dar,, eller rättare sagt varit storm... så nu hoppas jag att det blir bättre så man kan vara ute och promenera och tycka det är skönt inte bara för att!



Hoppas alla får en bra dag... idag har jag inget på agendan vad jag vet... ska endast ringa och kolla vart vi ska köpa hö... för det börjar sina nu!

Puss & Kram på er!


Kommentarer
Sara

Vilken fin kusin Alexander har fått!

2011-05-25 @ 09:31:03
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0