ursäkta oss...

Vi har haft en underbar hekg med födeksedag å allt...
Har tagit massa fina kort på sakerna jag fick med systemkameran men som alltid är tydligen kabeln till den borta IGEN så ja kan inte föra över dem till datorn, får leta vidare...

Jag fick ett samtal från blombudet att ja hade blommor påväg, oj va nyfiken ja blev.... satsade på att det var Andreas som hade skickat... för vem annars skulle göra det!? Han kom ju hem med en ny bil dagen innan som ja inte visste om... en saab 9,5 biopower... bilder kommer där oxå¨, så det fick bli en del av presenten... vi hade ju såklart pratat om ny bil ett tag så gissa om ja blev glatt överaskad:)

Blombudet kom och det var världens bästa Cissi som hade skickat:) ja blev såå tårögd, ringde henne med en gång... tur hon inte svara för då hade jag nog gråtit för det satt i halsen på mej... Blev jätte glad och rörd.. så go hon är... och världens finaste bukett var det.. med ett fint meddelande å allt.. Har tagit kort på buketten med systemkameran så den gör den mest rättvis så bilder får vänta!

Vi grilla å mådde gött... Något av det ja uppskattat mest av allt i presentväg är det underbara armband jag fick av Chris och Zandra och Lovelia... Jag kallar ju Alexander Botti av nån anledning vet inte varför... har ju mina smeknamn på allt som rör sig här hemma, så det är väl i och försig inte så konstigt.... men det är nog något bland det finaste jag fått någonsin...







Kan det bli bättre...?

Annars njuter vi i det underbara vädret, hela familjen...


Alexander i sin bortamatch dräkt och bortamatch tutte från morfar...


keps kör vi med ibland...


Tilda å ja njuter i solväggen:)


å Toya vill leka som vanligt:)

Hoppas allt e bra med er!

Puss



Kommentarer
Fia

Härligt för doggsen nu när det blir lite varmare ute! Roligare och vara ute och röja då! :)

2011-03-31 @ 13:22:07
URL: http://fisfia.blogg.se/
Louise

ser ut som du hade en toppen födelsedag!! och vilket fiint armband du fick av chris m. familj!!! Här i Hemsedal börjar det också märkas att våren är påväg, satt igår utanför huset mot en solvägg i minst en timme och bara mådde gött!! Underbart. Skickar massa pussar och kramar till Alexander från oss. KRAM

2011-03-31 @ 16:06:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0