Ruskväder..

Vaknade med förhoppningen att vi kanske slipper snö och rusk, men oj vad fel jag hade.

Toya, jag och Alexander i kärran tog långrundan på förmiddagen, och vi hann precis hem innan det satte igång.. usch vad tråkigt väder.. Stackars hästarna som bara stod och hängde nästan hela dagen i blåsten och rusket, så de fick gå in lite tidigare idag..

Nu har jag tänt massa värmeljus i hela vardagsrummet, mysigt dä.. Min farbror har vart här så då bjöds det på våfflor och kaffe, inga fel det:)

Alexander är bättre i sin förkylning, han har hoppat hoppgungan idag och teststått gåstolen.. Så söt!
Imorse fick han morotspurè och det var nog något bland det goaste han smakat. Han sträckte sig efter skeden och öppna munnen hela tiden, jag hann knappt med:)

Imorn på eftermiddagen ska vi besiktiga volvon som vi sen ska sälja, så vi måste kika över den så det inte är nåt som behöver lagas... gillar ju min bil, men visst är saaben roligare och skönare att köra.. Vi får helt enkelt köpa hundburar till den nya saaben, för i den gamla kan ja inte få in några, där får de sitta lösa i bagaget, går bra det med, kortare turer!

Hoppas på fint väder imorn...

See ya!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0