Besiktning...

Ja bara ÄLSKAR att besiktiga bilar, vilket oxå alltid faller in så bra så det är ja som får åka iväg jämt;) och skämmas...... Bilen gick ju INTE igenom som ni nog förstår, saaben pratar vi om nu... Fyra stycken härliga 2:or:)... jaja alltid lika roligt att lägga ut pengar på dessa härliga bilar!

♥Egentligen ska jag ju skriva om massa härligt om just denna dag som är exakt ett år sedan vi fick ett pluss... Mitt livs lyckligaste ögonblick så att säga... tänk vad fort det går! Och lyckligare kan man inte bli:)♥

Andreas och Alexander har klarat sig från magsjukan... vet i och försig inte om Alexander haft en släng av det för han har bajsat 5 ggr på 2 dar och annars går det minst 4 dar mellan varje gång.. vilket dock är förlänge men han verkar inte må dåligt av det... roligt för er att veta;) men kanske för mej om några år:)

Vann denna Me Too outfit med prislappar å allt kvar för 125kr inklusive frakt:

Tuff outfit från me too stl 68- oanvänt!!




Kommentarer
Sara

Jag vet inte vad det är med besiktningar och karlar... jag får också alltid besikta bilen. Jag tror nog att karlarna tror att bilen lättare ska gå igenom om det är en kvinna som besiktar den ;-)



Grattis till 1 år sen plusset! Vilka fina kläder du har köpt.

2011-03-02 @ 09:45:54
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Mahlin

Gör åter igen ett försök att posta en kommentar.

TACK för tipset ang Me too-overallen.. nu har jag oxå beställt en sån - enl butiken fick jag den sista! Så fin min lilla gosse ska bli i den, precis som din.

Kram, Mahlin

2011-03-02 @ 15:54:26
URL: http://mahlinp.blogspot.com
Fröken M

super fina kläder !! Bara det blir vår och mankan vara ute ordentligt kommer kilona att RASA av dig !! Vi ska till ÖF på herrhagen i morgon vid 10.30 om du är sugen och inte har något för dig ! kram

2011-03-02 @ 17:47:43
URL: http://frokenmela.se
cissi

Ha,ha...du har världens vackraste ögon det vet du ;)

Det var bara det att dom inte syntes så bra när du var gravid...mohahaha!! Puss finaste lollogumman!!!!

2011-03-02 @ 20:25:37
Karin

T vill gärna att jag besiktar bilarna, han har oxå fått för sig att dom går igenom om jag gör det! =)

Kläderna kommer passa botti alldeles perfekt tror jag, jätte fina! Puss

2011-03-02 @ 20:29:01
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0