Presenter...

Igår var Alexander farmor och farfar här och som alltid blir han jätte bortskämd....


Denna underbara bil med massa roligt att pilla på...



Jag är lite för liten än, men dt går ju så fort så snart far jag runt på denna med:) Den var från +1, men eftersom det både är en som man kan åka på och underhålla sig med så tyckte han det var jätte kul att sitta och greja med den!


Även dessa hängselbyxor...

Han fick 1 pikè bodie, 2 pyamaser, 1 par byxor, 3 tröjor utöver detta, inte ett dugg bortskämd så att säga;) Domär så goa!

Idag har vi vart ute och gått, höll på att svettas ihjäl för just då sprack det upp och solen låg på som bara den, men ja klagar inte över sommaren:) jätte härligt! Jag slängde mej i poolen efter promenixen blev som en helt ny människa efter det! Andreas är mör idag efter 30 års festen han var på igår.. men kom ut och badade med Alexander, roligt det tycker han... och även Toya som ni ser!
 


Ha en fin dag!

Kramar!


Kommentarer
Anna

Hejsan!



Japp jag var ute och red när solen kom fram! Varmt som sagt och fullt med bromsar.... usch! Men klagar inte på sommaren ;)



/Anna

2011-07-03 @ 16:01:11
URL: http://www.familjenragnarsson.blogspot.com
Sara

Roligt att se när Alexander badar, han verkar gilla badet lika mycket som Cornelia,

2011-07-03 @ 20:09:07
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0