nu sover lite...

Alexander somnade för en liten stund sen efter att ha lekt på golvet och även sprungit runt  i sin gåstol:)



Jag ska ta mej lite kaffe och sen går jag väl förbi pappa om han ska vara hemma...
Bilbarnstolen blev precis levererad och ja hade på känn att det inte kunde vara helt bra... vad ja ser nu så kan den endast vara framåtvänd om inte jag är helt ute och cyklar... en jätte fin bilbarnstol men går ju inte när han är så liten.. väntar tills Andreas kommer hem imorn så får han titta på den!

Konstigt att det inte stod nåt om att den bara kan vara det... stod ingenting om hur den skulle vara vänd... jädra skit!

Han får helt enkelt få en ny från nåt ställe...



Puss!


Kommentarer
Sara

Vad irriterande :-(

Vi har en britax -high way som vi är jätte nöjda med. Cornelia har haft den i några månader

2011-07-04 @ 20:26:06
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Tora - Viggos mamma

Hej!

Vilken sötnos du har och vilka fantastiska ögon! Jag hoppas fortfarande på att Viggo ska få bruna, det är på väg men vi får väl se. Jag hade inte helt bruna innan jag var ett år faktiskt :)



Jahaa! Flod menar du eller? Vad kul!

Alltid kul att veta vilka som läser, har en hel del varje dag men det är inte många som kommenterar ;)



Kram!

2011-07-07 @ 10:40:32
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0