Så snäll...

Idag hade vi lovat pappa att lämna in hans dator på lagning, och i samband med det passa vi på att åka å handla... Å denna gången åkte vi inte till Ica utan det blev min kära arbetsplats Willy`s, för att handla något smart! Hade ju 600:- i presenkort där, så det blev inte dyrt alls!

♥Cissi jag kommer i veckan ändå, även om vi handla idag;)♥

Vi var även å kolla på soffa, men bestämde oss inte för nån idag, måste titta runt mer... jag är inne på en i skinn pga vi har 4 pälsdjur vilket inte gör det lättaste att hålla det hårfritt, men Andreas är inge pigg på det... Håller såklart med om att det är mysigare med tyg, men om nåt år springer säkert Alexander runt å då är det lättare att torka av soffan om det är skinn.... Men vi fårse, hittar vi nåt tyg som det inte fastnar så lätt i så spelar det ingen roll!

Alexander var vaken nästan hela tiden när vi åkte runt, och var bara gla och go hela tiden, jag blev så lycklig... blir så nervös att han ska bli ledsen... jag vet att det inte är konstigt och att folk säkert inte bryr sig, jag är antagligen inte van än... Man känner han ju bättre nu och känner igen de olika signalerna vad det är han vill å så, så jag känner mej mycke tryggare nu än jag gjorde i början!

När vi kom hem var vi ute och gick en sväng, Alexander somna så han fick stå utanför stallet och sova när jag mockade och gjorde i ordning allt... Idag var det premiär för "solsidan" sååå bra, kan man bara inte missa!

Tussen somna vid 21.00, jätte trött var han, mycke nya intryck idag...

Sov skönt!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0