Premiär!

Igår var Alexander och jag ute och greja jätte mycke... jag hann skotta ur hundgården, mocka båda boxarna, skotta fram saaben och älsklingen sov fortfarande i sin kärra... Då pratar vi om en tid på ca 2 1/2 timme och inne sover han aldrig så länge längre på dagen och OM frisk luft är skönt, somnade med en gång!


Mamma är inne å äter lunch då får jag sova kvar utanför köksfönstret i min nya vagn!

Vi hade även besök av fasters tuss igår, sååå go, direkt hon kom in satte ja mej ner på huk då gick hon fram och pussa Alexander och klappa han...


Här flörtar vi....


Hon har en favorit kylskåpsmanet här ända sen hon var liten...

Hon har ju blivit sååå stor nu!

Idag har vovvarna, jag och Alexander vart ute och gått, ska gå sen igen tänkte jag, försöka ligga i lite hårdare... Idag blåste det jätte kyligt, när jag gick utanför dörren kändes det jätte skönt, men sen när jag kom ut över slätterna drog det på.... inga långkallingar och ingen mössa= ingen Hit! Så sen blir det att pälsa på sig....

Idag blir det även mat hos mamma och pappa, Chris, Lovelia och Zandra kommer också... mamma och pappa åker ju till helgen så de vill ha en liten middag innan dess... Men blir inte samma sak utan Marcus och Louise, jag räknar ner dagarna tills ni kommer hem...


Vart är skorna?


♥Så fina♥

Igår började Alexander med massa andra läten, fick till en hel del nya ljud, så roligt att se vilka framsteg det är varje dag... han är sååå go, gråter endast när han inte får mat tillräckligt fort, är lite övertrött eller blir uttråkad, men slutar genast när han blir tillfreds.
Han har börjat dregla en del, det är nåt nytt... men gör ingenting... får även upp lite mjölk emellanåt. Snart vaknar han nog och vill ha mat, tyckte att det rörde sig i vagnen precis.

Inatt sov han 21.00-04.20 fick lite mat då och somnade om bredvid mej till klockan 07.00 då gick vi ut till soffan och fick lite mat igen och somna till 09.30... perfekt

Nu måste ja ta upp min tuss...

Puss!



Kommentarer
Karin

Vilken duktig liten tuss ni har! =) Va skönt att han sover lite längre så ni oxå får sova. Funkar det bra med den nya vagnen? Lite lättare att va ute o gå nu kan jag tänka mig. =) Puss o kram

2011-01-11 @ 20:05:11
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0