Kvällstrött tuss!

Alexander har sovit till och från nu under kvällen, så ja hoppas inte det blir en natt vaken i stället...
Löjlig man är egentligen å oroar sig för saker som egentligen inte e nåt så finns det barn som svälter i andra länder och inte har någonstans att bo... så man ska nog vara nöjd med läget ändå, även om han e vaken hela natten, lr hur?

Imorn ska vi bjuda mamma och pappa på mat och se mammas älsklings program Let`s dance... mysigt att göra något ihop, de åker ju till Thailand nu den 15januari och blir borta i drygt 2 veckor, inte roligt tycker jag, för ja behöver träffa dem mycke för att må bra, sån e ja:)

Nu dricker älskling å ja kaffe för hundrade gången i dag, jag fick tillbaka suget i alla fall efter graviditeten som tur är, för det är ju så mysigt att sätta på en kopp ihop!

Nu väntar jag på att få höra från mina 2 arbetskompisar som ska ha barn här i januari nu, väntar med spänning... anar att den ena fått sin pojk för hon prata på att hon skulle bli igångsatt som i måndags för hon hade gått över så länge då.... spännande det ska bli, så får man antagligen några man kan umgås med som oxå har små.... just nu är jag alone;(

Den 21/1 är det återträff med föräldragruppen, ska faktiskt bli trevligt, anar att det blir lite lättare nu när alla fått sina bebisar så man har mycke å prata om... tänkte även ja skulle anmäla mej till babyrytmik som börjar den 8 februari, tror Alexander kan tycka det är kul, för han älskar när man sjunger för han... vilket ja dock inte är nån höjdare på....
Mamma föreslog ju såklart babysim, men ja vet inte om ja e så pigg på det just nu,, pga massa anledningar!

Sköt om er älskade vänner!

Puss från oss!

Ps: imorn blir Alexander 2 månader och det var exakt 1 år sen ja börja ivf-behandlingen med nässprayen Synarela Ds.


Kommentarer
Mahlin

Tack för din kommentar i min blogg. Alltid lika roligt att få ett avstamp av de som läser ens tankar.

Vi har oxå kämpat i flera år för att få vår lilla Ellioth. Men så när vi gett upp hoppet och påbörjat adoption så plötsligt blir jag gravid spontant... Helt otroligt!

Ha de gott, kram Mahlin

2011-01-07 @ 19:25:57
URL: http://mahlinp.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0