Eldar...

Klockan är strax efter 06.00 och här sitter jag och eldar, luktar såå gott i huset nu... Alexander har precis ätit lite mat och ja har lagt tillbaka han, men han jollrar och har sig så ja vet inte om han somnar riktigt än... Inatt sov han från 21.30-05.20 jätte skönt, man känner sig utvilad..


Denna tröja fick han av Morbror Chris...

Tänker alltid på mamma och pappa när ja vaknar vid den här tiden, nu är klockan efter 12 hos dem och de har säkert vart ute och solat och tagit sig en promenad. Lunchdags för dem snart! Undrar om de tycker han växt nått på 16 dar... jag har så svårt att se eftersom man är med han varje dag..

Han är så go när han vaknar på morronen, efter att han grejat en stund går jag upp och när jag tittar ner på han ligger han där med det största leendet man kan tänka sig, svårt att inte bli glad det första man blir även om klockan är efter 05.00 när man stiger upp.. Vi säger hejdå till Andreas när han åker, Alexander verkligen ÄLSKAR Andreas... han skiner som en sol när han hör pappas röst, det bästa som finns!

Jag har faktiskt tittat en stund på Lovelias favoritprogram I Drömmarnas Trädgård, det började vid 05.30 på svt Barn, IggelPiggel och gänget... Såhär goa var kusinerna i förrgår, Lovelia vill pussa han nästan hela tiden...


Alexander var lite trött....





Innan pussa hon jätte mycke på han men när kameran åkte fram var det inte lika kul, en liten puss i alla fall! nej, nu ska ja försöka somna en stund för Alexander har slutat greja så han somna nog, han ligger å pratar massa innan han somnar alltid, om det inte är så att han somnar i min famn innan..

Ha en bra dag!

Puss!



Kommentarer
Sanne - Mamma till Lykke

detsamma, kram :)

2011-01-25 @ 09:33:41
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0