Älskade..

Idag har jag umgåtts med min farbror... Vi har vart till ÖB och handlat massa onödigt.... observera inget godis:) och inget kaffebröd:)......... så här är det inte mycke att hänga i granen om man ska fika... går tyvärr inte att ha hemma för jag kan inte låta bli...

Alexander var jätte snäll hela tiden, bara låg och log där i kundvagnen när vi gick och prata, men ja erkänner att ja blir stressade.... rädd att han ska sätta igång att gråta, löjlig ja är... Så först när vi var utanför kassan kunde ja slappna av igen.. Men det gör mej starkare varje gång jag åker ut med han själv utan Andreas...

 Sen bar det av till Em-möbler där ja tittat på 2 lampor som ja så gärna ville köpa, men blev lite snål för de var i det dyraste laget för min smak... men idag slog ja till! Varför inte tänkte ja, hur ofta köper ja nya lampor till vardagsrummet... så det blev det:)....

Var och handla lite för ja hade lovat Dick tacogratäng, som han frågat om länge nu... så idag blev det av... visserligen åt ja och Andreas det i fredags också, men det är såå gott så det kvittar... Sen blev det kaffe och tvtittande, mysigt..

Alexander ligger och sover skönt nu, var jätte trött runt 20.00 tiden, börjar bli tröttare tidigare på kvällarna nu har vi märkt.. En rolig sak han börjat med är att ta handen på flaskan och slå bort den när han inte vill äta mer... gör söt, man blir glad för varenda liten sak som händer... Han har även börjat tjuta och skrika ut när han sitter och grejar i sin babysitter eller när man leker med han... jätte högt ljud... Blir så full i skratt...

Hoppas ni haft en lika bra dag som vi...

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0