Utekväll!

I lördags blev vi medbjudna att gå på rallyt och äta mat på travbanan... mycket trevligt!
Första kvällen utan tussen, som fick vara hos mormor och morfar på kvällen! Var till en tjej i stan efter rallyt, men när vi skulle ut var kön så lång så vi hoppade över det!

Andreas la sig hemma för det behövde eldas och jag gick bort till mamma och pappa och la mej hos Alexander, då var klockan ca 01.00 och han hade såklart vaknat å velat haft mat runt halv ett så han hade precis somnat om... Vad skönt tänkte jag då sover han nog länge till morronen... mmm klockan 04.30 ville han ha mat och sen var han inte så sugen på att sova mer... Det fick jag för vi var ut, han ville väl hämnas;).... Så aldrig mer utgång om inte han sover över och jag kan hämta han senare dagen efter.... ville inte det nu, tyckte det var lite för tidigt, eller ja vet inte!?

Idag är det svinkallt, bitande kyla trots endast -8 grader, men det blåser så... Min lille tuss har fått provsuttit sin matstol för första gången, med massa stöd runt om såklart!




Han älskar sina gosedjur...


Mammas Prins....

Idag är det som alla vet Alla HjärtansDag♥ och våran 2 års förlovningsdag:) har köpt en premunation på en tönttidning som jag vet mina bröder också skulle bli jätte glada över att få.. men nämner inget namn på den! Fårse om det är uppskattat;)

Nu har Alexander slocknat, vi har tittat i böckerna från Goboken som han fick i brevlådan idag, jätte mysiga... dags att laga mat tills min man kommer hem...

Ha en fin dag!

Puss!!


Kommentarer
zandra

stora killen. han växer för fort ju. och det där med att sova över är det bara NI som vet vad som passar er och Alexander. och det är ju jätte nära hem om det skulle bli nått när han är hos mormor&morfar. så det ska ni absolut göra som NI känner!!

2011-02-14 @ 17:12:32
cissi

Ha,ha...rätt åt dig som lämnade gullungen för att parta ;) kärlek till er lilla fina familj på alla hjärtans dag <3

2011-02-14 @ 19:05:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0