trött...

Nu är ja jätte trött... känner mej lite små förkyld, eller precis som att det ska bryta ut närsomhelst... Madde och Thomas var här på eftermiddagen, mycke trevligt... Alexander fick en kudde som var format som ett hjärta oxå stod det Love på den, jätte fin:) Så kul att träffa dem, var alldeles för längesen...

Dick och Ted har vart här nu i kväll och fikat, även mamma och pappa kom in efter deras promenad! Alltid trevligt med besök!

Nu sover min älskade, somnade till alla skratt och ståj i min famn och sov lika skönt fast vi satt och prata och skratta...

Sov gött mina vänner...

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0