Soligt men kyligt....

Bistert känns det ute, men väldigt vackert att titta på när solen lyser:). Vi kommer precis hem från besöket på jobbet, jätte trevligt var det och Alexander blev buren av massa folk idag, Cissi fick dela med sig;). Lite kinkig var han, ville egentligen bara sova för han brukar göra det vid den tiden... Men gick bra ändå, lite mat så somna han! Nu ska vi ut i stallet och fixa, imorn är det hökörning så behöver sopa upp allt som ligger löst! Ha en fortsatt bra dag! Kramar!


Kommentarer
Sara

Hon var ganska ledsen och trött igår, idag har hon varit pigg och glad, hon kändes lite varm ikväll men jag hoppas att det bara var nåt tillfälligt.



Vad trevligt att hälsa på jobbet, jag hade också velat åka och hälsa på mitt jobb men jag jobbar bara nätter så det känns inte så kul att dra med Cornelia sent på kvällen.

2011-02-18 @ 22:04:37
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0