Mysunge;)

Mammas gosunge...




Tossen...

Självklart har min stegräknare lagt av, blinkar i batteriet så den hade slutat räknat steg medans ja var ute och gick... slutade räkna på 6256:( dret oxå... jaja får sätta i ett nytt, men har för mej att Andreas gjorde det när han starta upp den åt mej igen... kanske är turen i tvättmaskinen som tar ut sin rätt.....

Idag var det sååå halt, höll på att bli fast på raksträckan bakom kyrkan... så nu gick ja och svor igen, såg ut som bambi på hal is antar jag...


Här var det en som inte brydde sig:)

Men dessa 2 trodde inte jag var klok, inte ens de kunde röra på sig bra...





Nu väntar vi på att Andreas/pappa ska komma hem... får nog gå ut en stund till, blir stollig av att sitta inne, såååååååå töligt!

På Måndag är det nu bestämt att Karin och Gisela med sin bebis ska komma hit, ska bli så roligt att se det lilla knytet... se vad det är för liten krabat;)

Ha en fortsatt bra dag!

Puss!


Kommentarer
cissi

gud va gött godingen sover i vagnen....vad det gäller halkan så kan jag upplysa dig om att jag drog mig i ganska rejält när jag var på väg hem från syrran i fredags. Min son och käre make skrattade nästan ihjäl sig....raklång på rygg låg jag o sprattlade för att ta mig upp igen..puss&kram

2011-02-06 @ 18:20:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0