Kusinträff hos morfar!

Idag har vi vart ute och gått med Lovelia och pappa, usch va kyligt det var... Men va gör man inte för att minska i vikt... Förra veckan hade ja endast tappat 8 hg fast ja gick varje dag och åt "RÄTT". sÅ Imorn är det dags igen... Hoppas det gått bra, fast ja inte rört på mej lika mycke!

Pussar min bebis jag...




Lovelia nådde han inte så hon drog i honom tills hon kunde ta sig en puss♥



I förrgår var han en regnbågspojke, fick den här bodien av Elisabeth och Olle, Hilla och Vile!


Måste du ta kort hela tiden mamma...

Och detta fina hjärta fick han av Madde och Thomas i Alla Hjärtansdags Present!




Just nu var det sååå tråkigt så jag får hjälpa mamma vid datorn!



otroligt intressant när mamma plickar på tangenterna!


Mammas Botti!


Ha en fin dag!

Puss!




Kommentarer
Karin

Världens finaste Botti!! <3

2011-02-17 @ 18:33:28
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0