Iphone 4...

Finns det någon här ute som kan förklara för mej hur ja lägger upp en bild till bloggen från Iphonen? Som igår när jag skrev från den hade det ju vart roligt med en bild till inlägget, men ja får inte till det:(

Igår var det fredagsmys som vanligt med mamma och pappa... Vi köpte massa tapasplock igen och satt å mumsa på hela kvällen... Men hjälp vad dyrt det blir... var på Bergvik och beställde massa olika saker över disken, totalt ca 650:- men vi delar ju på det så det blir inte så blodigt ändå! Det är det värt inte ofta man går ut och äter heller.

Nu är rallyt igång, vi som alltid brukar vara i Hagfors och vara ute i skogarna nu, men känner att det känns inte så skönt att pulsa i snön med en liten bebis, får bli nästa år:)




pussmunnen...

Godingen när han ligger på bordet när mamma grejar!

Min underbara och fina barndomsvän Karin ska få en liten bebis nu i Mars och jag är sååå gla för deras skull. Ska bli så spännande att se de små växa upp ihop precis som vi gjorde.. För snart är vi "Grannar" och då har vi all tid i världen att promenera till varanndra:)

Grattis och sköt om dej de sista veckorna, vila! Besök Karins jätte fina hemsida www.shoegalnogg.blogspot.com

Nej, nu ska jag ut och skotta snö!

Ha en underbar dag i solen...

Puss!





Kommentarer
AnnaMalin

Å vad härligt att läsa ditt inlägg nedan, förstår att den dagen är stor för er :-) Tänk att han nu är här, er lilla prins! De är verkligen mirakel, de små.



Hoppas ni har en underbar lördag!! KRAM från oss!

2011-02-12 @ 16:59:48
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Karin

Go unge där han är sååå söt!Jag ska komma ut och hälsa på er snart, just nu är jag lite småförkyld och då vill jag inte smitta er!

Tack för de fina orden!!

Massa Kramar från Grynet ochmig <3

2011-02-13 @ 11:03:49
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0