HöKörning...

Idag har min älskade häst fått hem 80 balar med hö... Andreas och jag drog iväg vid 13 tiden till högboda för att lasta in... Kristian var snäll och kom och hjälpte oss att lasta ur när vi kom hem:)




Min älskade tuss har vart med mormor och morfar idag på stan.. Gissa om jag saknade han.. de hämta han vid 11 tiden oxå kom han inte hem förrens 16.00. Jag passade på att dammsuga, torka golvet och köra en tvätt även mockningen hann jag med innan vi åkte iväg:) Perfekt!


vi körde på stickat idag som Alexander fick från gammelfarmor i Torsby:)


Vi kör med kylskåpet öppet här hemma som ni ser;)



Mammas älskade bibis:)



Den lille plutten har precis lagt sig men ja hör att han inte riktigt vill somna, var inge roligt idag!

Hoppas alla haft en bra lördag!

Pussar och Kramar från oss!





Kommentarer
Fröken M

herregud ! Hur har du tid och energi nog för både bebi, hundar och häst ? Jag har fullt upp med BARA viggo vilde och när klockan är 7 på kvällen ligger jag helt utslagen i soffan ;) kram

2011-02-19 @ 21:02:09
URL: http://frokenmela.se
Fröken M

såklart det är så :)

Vi ses jätte gärna ! Måndag och onsdag har vi planer, men annars är vi öppna för förslag ! kram

2011-02-19 @ 21:38:19
URL: http://frokenmela.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0