Babyrytmik 1....

Idag har tussen och jag vart på babyrytmik, och gissa om det var en som tyckte det var sååå kul...
Vi var ca 14 stycken med bebisar som var födda olika... de yngsta var 6 veckor och den äldsta 5 1/2 månad...

När vi kom dit fick vi sätta oss i en ring och Catrin började spela gitarr och hälsade oss välkommna:) Hon sjöng till och med reklam sången, ni vet med alla små barn... och pappan som är med i ringen!? blev lite full i skratt.... Vi fick hissa upp bebisarna i luften och så skulle vi bli förvånade när de kom högst upp, gissa om ja kommer ha träningsvärk imorn.. Vi dansade och jag och Alexander körde kind mot kind, det tycker han är skönt... i alla fall med mormor:) Vi gjorde massa rörelser med deras ben och armar... jag kände inte igen så många sånger men de är väldigt lätta och fåordiga så man lär sig nog...

Alexander log och pratade jätte högt när vi sjöng.. såg att han tyckte det var sååå kul lilltussen, jag kunde ha pussat ihjäl han:) Efteråt blev det fika och lite information om kommande gånger... bland annat fotografering nästa tisdag... gruppfoto... tänkte posera i jeanskjolen Cissi;)


Såhär trött var han efteråt....

Alexander var helt slut efteråt... och bara för att tog ja premiär turen till Waynes med pappa där han sov hela tiden, så idag har vi gjort mycke, inte konstigt att han slockna nu vid 19.30....

Har haft besök av Elisabeth och hennes 2 barn så goa:) drack kaffe och töla ett tag... imorn blir det 3 månaders kontroll med vaccination och samtal med mor står det....

Nope, nu blir det tv:n som alltid på kvällen....
Jag rekommenderar varmt denna...


mums.....

Sov sött mina vänner...

Puss!


Kommentarer
Sara

Mysigt med babyrytmik, är själv sugen på att gå på nån babysång. Måste ta itu med det, roligt att höra att Alexander gillade det!



Kram

2011-02-09 @ 08:02:34
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0