GOTT NYTT!

Tänk att det redan är nyårsafton, helt otroligt vad fort det går, man hinner lixom inte med känns det som..

Idag är Billy-Bob 1 dag nästan exakt, blev ju det inatt.. Och jag är så stolt, lycklig och älskar redan denna varelse fast jag inte träffat han än..

Igårkväll runt 23.00 tiden skickade Tummen ett videoklipp på han till mej å jag blev alldeles tårögd.. Vackrast i världen är han och jag har tittat på den flera gånger redan.. Även korten på han pryder min bakgrund på mobilen..

Det är så stort när nån i ens närhet får en liten bebis och speciellt Madde som jag umgåtts med i all evighet känns det som... Hon är det det bästa som finns.. Älskar dej gumman

Här hemma är allt sig likt, Alexander sover bättre på nätterna igen efter att vaknat ständigt runt 04.00-04.30 och inte velat sova.. Peppar peppar får man väl sig för lovar att han säkerligen ska upp tidigt till möran bara för vi ska fira nyår med Sofie & Rickard:)

Ska bli så mys ikväll med massa go mat och även vin såklart;) Även Martina kommer ut men det blir på dagen då hon ska äta mat hos sin bror senare..

Just nu förstår jag egentligen inte varför jag ligger vaken redan när Alexander inte ätit sin morron välling än..!?!
Jätte pigg har ja vart sen 6 tiden går inte att somna om, bara för jag hade tänk säga till Andreas att gå upp idag säkert.. Jaja får bli en annan morron det!

Hoppas alla får en trevlig dag!!

Kramar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0