Sagt hejdå till pappa..

Alexander och jag har precis ätit frukost med pappa innan det var dags för jobb igen för han... han var inte på hugget direkt för de skulle börja med att jobba ute och idag regnar det:(

Alexander springer runt i sin gåstol inte alls så roligt, går en stund sen är det tråkigt även att sitta på golvet är ingen hit... Men krypa på golvet och göra saker man inte får är kul...


som att ta sikte på vattenskålen...

Vi ska väl knalla bort till morfar snart... var ca 6 veckor sen vi slutade med morronkaffe rutin... men nu är Andreas på jobb igen så då kommer rutinerna tillbaka... följer nog även med till stan idag om han ska in.. ikväll börjar även tävlingslydnande:) Wehooooo!!! Ska bli kul dä!

Lägger ut ett par bilder på mitt bröd ja baka igår......




Här ser man aprikoserna och gojibären som finns i brödet, mums...

Litte stolt ja är över mitt bröd då... men ni som känner mej vet att ja aldrig bakar så ja får väl passa på att visa upp det enda ja säkert kommer göra!

Ha en fin dag i regnet nu ska ja ta upp min gnälliga lilla bebis:)

Puss!


Kommentarer
Anna

Brödet ser toppen ut!! Stefan bakar allt bröd här hemma och han bakar ett grovt gott till mig. Man blir som du säger mätt länge! Lycka till på hundkursen ikväll nu då!



/Anna

2011-08-15 @ 10:13:48
URL: http://www.familjenragnarsson.blogspot.com
Louise

heja på :) ser jättegott & nyttigt ut :) Dock som sagt lite ovanligt att höra dig baka och stå i ;) Du är ju verkligen påväg att bli en riktig bullmamma/husmor Massa Kramar

2011-08-16 @ 18:29:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0