Marcus Kalas!

Igår fyllde min bror 21 år och det var kalas hemma hos dem vid klockan 16.00.
Såg att det endast var taget kort på folk när de höll i barnen inte några på den fina lägenheten och de goda bakverken, sorry:(


Födelsedagsbarnet och Alexander.


Chris och Alexander.


♥Min kära man♥


Såhär kommer de se ut när de får en liten bebis;) i framtiden! Louise håller i Tristan.


Louise och Tristan.


Morfar och Alexander..

Nu ska vi ta ut hästarna sen går vi till morfar och dricker kaffe:) Blir en sväng till stan sen för vi ska köpa present till "pappa" Andreas som fyller imorn..

Ikväll är det lydnasdskurs jippie!!
Imorn är det träff med föräldragruppen och kalas för älskling, dock väldigt sent då han kommer hem vid 19.00.
Onsdag städa hos min farbror.
Torsdag Anna från föräldragruppen kommer hit med sin schäferhane Diezel så Toya å han får leka!

Fullspäckad vecka!

Ha en fin dag alla!!

Kramar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0