Nu kommer de...

bilderna på de underbara blommorna jag fick av goa Cissi på jobbet, tack återigen, de står fortfarande kvar på bordet och ser riktigt bra ut än:)


Rosa som jag älskar:)


♥Kan man bli mer än berörd;) tack min vän... Puss♥


Och de underbara rosorna som jag fick av pappa, sååå fina de med...

Vi har haft en härlig dag... ute och gått med vovvisarna innan det var dags för mat hos mamma och pappa, jätte skönt men gud så dimmigt, så idag var det koppel på för Toya... Hon far och flyger ju överallt, men Matilda är lite lugnare och går oftast bredvid mej bara.. Vore ju inge trevligt om nån skulle köra på poppongen...

Alexander somna vid 18.20 idag, såå trött tussen. Kvällarna börjar ju ljusna nu men det är inga problem för han att somna ändå, skönt dä!

Idag har ja flyttat "skötbordet" till tvättstugan och tagit hit en fotölj jag fick av mamma och pappa för att ha i Alexanders rum, så då blev det mer plats när jag flyttade skötsakerna dit! Och känns faktiskt fräschare än att ha det i hans rum..

Nu blir det tv:n hela kvällen är trött å sleten idag känner jag, fast ja alltid får sova hela natten, så det kan vara;)

Måste sätta in ett gulligt kort på kusinerna för nån vecka sen, Lovelia ville sitta inne i babygymmet hos Alexander...



Må gött!

Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0