Jag & min bror...

Mamma skickade mej denna bilden på mobilen idag när de var och hälsade på min mormor i Lidköping... Hon tycker Chris är lite lik Alexander på detta kort... kanske lite grann...?
♥                                                                                                 ♥

Go lugg ja har...

Chris var livrädd för dem som tog kort på oss, stackaren... men söt är han!

Han har vart hos oss en sväng ikväll för de bor hos mamma och pappa inatt för det är en som hjälper dem att måla om i lägenheten... Zandra är på möhippa för Sofie och Lovelia hade somnat, så då kom han hit en sväng... jätte kul:)

Jag tyckte så synd om han när han skulle gå hem i mörkret och dimman, så ja körde bort han med bilen... jädrar va dimmigt det var, såg knappt vägen... usch, det skulle ja inte viljat att han skulle gått i...

Sweet dreams...


Kommentarer
AnnaMalin

Vad söta ni var! Det kan nog stämma, att de är lite lika.



Kul att du såg pappa och Novia förresten!



Lät väldigt skönt att krypa ner under täcket och se på bra TV - som du säger - det är alltid lyckat ;-) Vi myser också i soffan ikväll, just nu med en övertrött dotter som inte kommer till ro i sin egen säng, så hon får skrutta med oss ett tag.



Kram!

2011-04-02 @ 22:45:10
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Cissi

Ja,lika är dom :) men det är nån mer som är lik en viss pappa Bosse......fast med lugg ;) söta är ni!

Puss o kram

2011-04-03 @ 10:56:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0