Gomöra från oss!!

Idag fyller vår bibis 5 månader:) bilder kommer sen... MARCUS: ja anar att de smakar skit oxå, fy va vidrigt.. ! Igår tände jag mina Goa doftljus när vi såg på tv:n och ja höll på att spy när ja gick förbi dem för de lukta precis som nutrilett shaken med smak av skogsbär, som ja drack igår morse... Bara ja inte kommer ha kvar den känslan när ja känner doften från de:(.. Nu ska ta kortrundan runt kyrkan, så Matilda kan bli med, Hon får ont i ett bakben om hon går för långt så de turerna får hon va hemma! Ska röntga henne i slutet av månaden.. Igårkväll cykla jag så Toya fick springa av sig ordentligt! Har en bebis som slår på mobilen hela tiden när han ligger å äter så ja kan inte skriva mer nu.. Ha en fin dag! Kramar!


Kommentarer
Sara

Grattis på 5 månaders dagen!

2011-04-07 @ 12:56:47
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0