Finbesök...

har vi haft av underbara Karin idag, som även var supersnäll och köpte med nutrilett shake choklad till mej... Jag trodde att jag skulle klara av att dricka dessa drycker, men det bara går inte... det smakar skit och ja kväljs nästan vid varje klunk, mår sen illa emellan varje gång, så detta la ja ner fort...

Åt dessa under dagen, sen bar det av till ica och köpte en viktväktarlåda på kvällen... Jag måste verkligen gå ner, ja har till och med gått upp 2kg från det jag gick ner efter graviditeten och det känns inte som nån jädra hit direkt... Blir arg på mej själv... vill inte köpa kläder bara för de passar, jag vill köpa kläder som ja tycker e fina också och helt ärligt är det inte alls min smak, något av det ja haft på mej de senaste 3 åren... och så ska det ju inte va.... nog om det, var bara tvungen skriva av mej....

Karin hade med en present till Alexander, för imorn blir han 5 månader mammas tuss:)


Dessa fina tossor som plingar när han sparkar, jätte uppskattat:) tack sååå mycke!


svårt att få till nån bra bild för han sparka så:)



Nessie och Toya kunde tyvärr inte leka idag, för Toya var inte den trevligaste när ja släppte ut henne från hundgården... Nessie löper nämligen för första gången, så ja anar att hon utsöndrarde nåt som Toya inte gillar.... nu när hon blivit könsmogen å allt, så de får leka när det är över...

Dagen har vart jätte bra, förutom min besvikelse att ja inte tyckte om nutriletten.... Nutrilett smoothie gillar ja i alla fall så får strö till med nån sån emellanåt...

Vart på föräldraträff, mycke trevligt att träffa alla.. Idag pratade barnmorskan om kost m.m... bebisens kost... och även om de små tandbissarna... Satt på golvet hela träffen så inge litte träsmak ja hade sen... En av tjejerna bjöd oss på fika hos henne nästa torsdag, så det ska bli trevligt:)

Idag har det vart underbart väder, + 15 grader visade termomentern förut, lovely!

Hoppas ni haft en fin dag...

Pussar!


Kommentarer
Marcus

Du får testa dricka minna skit goa protein drinkar lär nog vara nästan samma vidriga smak ;)

2011-04-06 @ 22:20:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0