Babyrytmik...

ska vi på om ca 1 timme... har inte vart där på 2 ggr, ena gången var vi sjuka och andra gången var hon sjuk...

Alexander ligger och snosar i sin säng och jag har vart ut till hästarna ( med babyvakten i fickan såklart!), ser ut att bli riktigt dretväder idag... mörkt på himmeln så det blir nog regn!


några veckor sen...

Idag är det hockey så på med hemmamatch dräkten... blir spännande att se det:)

Hoppas på att Martina kommer sen, vore trevligt att töla lite, hon visste inte om hon hade nån bil så vi fårse...

En bild på mamma och Botti i sin pyamas...



Hoppas alla får en fin dag...

En bild på mina vovvar igårkväll, de hade tryckt ihop sig tillsammans igen...



See ya...

Puss!



Kommentarer
Karin

Va goa poppisarna är mot varann da! Ser riktigt mysigt ut! =) Puss

2011-04-05 @ 08:59:12
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com
Fia

Kul med babyrytmik! :) Det gick jag på med Wilja.. Får se om det blir något nu med Lowe. Hoppas Martina och Benjamin gör er ett besök, aldrig fel med sällskap!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram från oss i småkrassliga familjen!

2011-04-05 @ 12:06:47
URL: http://fisfia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0