Älskade son...

Jag får inte nog av dej, kan stirra mej blind på dej...
När du sover tittar ja på babyvakten flera gånger i minuten, bara för att få se en glimt av dej.
Kan inte förstå att vi hade denna lycka att få dej till oss.
Du är det mest underbaraste och finaste som hänt mej någonsin.
Uppskattar dej såååå.
Och älskar dej desto mer.

Det finaste av allt i mitt liv och det som betyder mest....

♥Det är DU♥

Älskar dej av hela mitt hjärta, går inte att beskriva i ord...



Pussar Din Mamma..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0