Sista dagen i vecka 35!

Det går inge töligt fort heller.... men anar väl att de sista veckorna blir långsammare...
Har precis vart ute med alla vovvarna så nu ligger de här och sover så skönt, ska ge dem mat runt 21.00 tiden tänkte ja, för de fick vid 09.00 imorse för ja va så trött!

Idag har pappa och jag varit på stan och fikat, drack en kolsyrad vatten och åt en cheescake för 37:- biten, svin dyrt tycker jag när biten inte var värst stor heller..
Träffde även Malin å drack en kaffe.... hon tog lite rast från jobbet...


Alltid trevligt att ses...

Jag är trött i huvudet just nu, har pysslat och stått i hela dagen, hästarna fixa ja för 1 timme sen så de fick gå in när ja var klar...
Var till shell imorse och hämta ut skötväskan och sovkudden vi hade beställt, blev jätte nöjd måste ja säga, så det var ju tur för ibland kan det se ut på ett sätt när man ser bilder på internet och sen blir man inte alls lika nöjd när man får hem varorna....

Måste lägga ut några kort på mina underbara och gosiga katter, detta var ju dock ett tag sen.... men de är lika goa än...





Och här får du en bild mamma, gött det var när vi var i Kreta....


Denna kväll blev du go:)

Nej nu ska ja sätta på kaffe, Andreas och hans arbetskompis grejar med pelletspannan så nu vill de nog ha en köpp!

Imorn går vi in i vecka 36... inte länge kvar nu...

Puss på er!


Kommentarer
Marre

Visst e katter underbara.

Jag älskar katter. Har 2 st men det kaske du redan visste=)

Kram kram!!

2010-09-29 @ 21:23:45
URL: http://tilldendagen.blogspot.com
Sara

Jätte fina katter du har Har också haft 2 stycken men nu har vi bara en kvar.



Du ligger precis en vecka efter mig, jag gick in i vecka 37 igår.

2010-09-30 @ 09:56:50
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0