Längtar tillbaka...

Underbart vi hade det i somras när vi åkte till Binz med mamma och pappa... andra semesterveckan av fyra... Fikade i smygehuk först innan färjan gick...




Min älskade mamma..



Här har nog ingen tagit kort nån gång....:)

Sen bar det ju av som sagt till Binz som låg ca 1 mil ifrån färjan... båten tog 4 timmar ungefär och där åt vi buffè och de andra tog sig något drickbart och ja juice, så det var ja som fick köra resten av biten sen,,,

Vi hade en fantastisk strand vid Binz med en jätte lång sandstrand och strandpromenad... skulle faktiskt kunna tänka mej att åka dit nästa år igen men då med en liten bebis såklart, för det var väldigt barnvänligt överallt!


Utanför vårt lägenhetshotell.. här såklart spöregn...


Jag, något mindre mot vad jag är nu...


Och mamma....

Det var underbart i alla fall!
Idag har ja ont i min töliga mage, hade det hela natten så ja har vart vaken från och till hela tiden, gör drygt tyvärr.. Hoppas det släpper snart... Den 6 oktober ska ja tillbaka till barnmorskan igen så då får vi se om hon känner hur bebisen ligger i magen... Ja blir väldigt stor och stenhård uppe i högersidan av magen hela tiden, speciellt på morronen, precis vid revbenen, undra vad vi har för kroppsdel där....

Nej, nu ska ja slänga mej i duschen har precis vart ute och fixat stallet så slipper ja det ikväll när ja kommer hem..

Ha en skön dag!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0