Härligt Höstväder!

Åh, va mysigt det vart ute nu sen ja kom hem vid 17.30... solen lyser, lagom värme och en öl på trappen:) För mej såklart en alkoholfri! Mycke mysigt med hösten tycker ja.. nu har ja precis tänt lycktorna i uterummet och massa småljus i vardagsrummet.. det är så avslappnande att se på!

Biggest loser är på tv nu, tycker det är roligt att se, de är ju så duktiga och kämpar... det är ett par med som tävlar som de kallar "Barnlösa", det är deras lagnamn... de fick precis reda på att hon är gravid i vecka 7 efter 2 års kämpande... så underbart att se.. blev alldeles tårögd...

Älskling å ja har vart ute med Poppisarna på gärdet så de har fått lekt och gjort sitt, skönt när de kan springa av sig innan kvällen.. då sover de så mycke bättre... Dick (min farbror) har även vart här en sväng, han hade vart borta hos min pappa som passade min brors tös.. han hade filmat henne med mobilen.. hennes första riktiga promenad på egen hand... hon stapplade på som bara den så roligt att se... min bror hade precis kommit dit och han var alldeles exalterad när hon tog sina första riktiga steg.. hon har väl tagit en 4 steg själv förut men inte promenerat iväg.. så det måste kännas stort som förälder!

Min bebis pysslar på som vanligt i magen, har även känt en del på jobbet idag när ja satt på lunch, är lite känslig i magen just nu, så det känns lite ömt när den sparkar mot tarmarna.. därav säkert mer märkbart än annars, för ja brukar ju inte känna något förrens ja lägger mej och tar det lugnt, men det kanske ändras såklart, mycke som händer nu:)

Hoppas alla haft en skön dag, nu ska ja släppa ut min katt som sitter å jamar som bara den vid altandörren, han vill inte vara inne längre det är ju inge kul!

Sov sött...

Puss & Kram


Kommentarer
Karin

Tittade på BL jag med o när hon höll upp UL bilden så kom det ett par tårar blödig som man är.. =)



Ha det så bra när du är ledig nu o ta det lugnt o njut!

Puss på dig!!

2010-09-13 @ 21:44:28
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0