tillbaka på sjukhuset...

Klockan 21.30 igår efter vi kom hem från mamma och pappa blev ja jätte dålig..
Det krampa och släppte inte i min mage, blev bara värre och värre... så det var bara att ringa ambulansen med en skrikande bebis på Andreas axel som var döööhungrig...

Mamma och pappa kom hem till oss och mamma fick åka med mej i ambulansen där ja fick en del morfin som hjälpte ytterst lite, Andreas, Alexander och pappa fick ta bilen efter oss... väl därinne tog de massa prover som såg sisådär ut en del av dem.... De var oroliga att det hade blivit en blödning i livmodern eftersom ja blödde ganska mycke under operationen, men tyckte mer att det verka som tarmarna stod still på mej...

Jag och Alexander blev inlagd på avdelning 14 och det fanns ingen möjlighet att Andreas kunde få vara kvar, eftersom det inte är en sån avdelning.. jätte skönt när man har ont och knappt kan röra sig... dåligt tycker jag... men morfinet hjälpte efter ett tag och jag fick laktulos för magen, så både ja och tussen sov nästan hela natten,med avbrott för nån matstund...

Jag mår skapligt, ont som bara den emellanåt, men ska vara kvar även inatt då mina infekionsprover inte såg så bra ut,,,, ska få mer grejer för magen inatt så får vi hoppas det vänder.. Blir aldrig riktigt som man tänkt sig och nu har ja ju en person till som måste vara vid mej hela tiden som inte klarar sig utan mej just nu... men känns skönt att ha han här i alla fall..

Nu ska vi se på halv 8 hos mej jag och Alexaner, han ligger här och sover på min arm, gör go...
Ha det såbra alla...

Kramar!


Kommentarer
Karin

Men usch, stackare! Vilken jädrans otur du har! =(

Hoppas att du mår bättre snabbt och att dom hittar va det är som felar! Krya på dig o snooza på Alexander från mig! Pussar o kramar

2010-11-10 @ 21:00:28
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com
Karin

Stort Grattis till lilla Alexander!!!Om du inte fått mitt sms ;)

Men hjälp!Hoppas du mår bättre idag!Tänker på dig och hoppas du mår bättre!!??

Massa Kramar till er

2010-11-11 @ 08:22:54
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/
F

Tänker på dig och hoppas du snart mår bra. Kram

2010-11-11 @ 14:29:12
URL: http://langtarsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0