............

Mycke snurrar i mitt huvud nu.. ja är både lycklig och orolig för vad som komma skall....
Tänk snart sitter vi här med våran toss... sista dagarna helt själva sen blir livet helt annorlunda, men till det positiva såklart:)

♥Karin, du får gärna hälsa på när vi är på sjukhuset sen om det hinns med och du är ledig, pussa Nessie från oss♥

Bebisen grejar som bara den i magen nu, och nu vet ja med säkerhet att det är huvudet som rör sig fram och tillbaka hela tiden.. Bebisen låg väldigt ihopkrupen såg hon, så den stretchar väl när det trycker så... och jag är sååååå nyfiken nu vilket kön det kan va, ska bli så spännande när de ropar ut det när den kommer ut....

Har presenter från Marcus och Louise som står och väntar inne i bebisrummet, har faktiskt orkat hållt mej utan att öppna:) så det ska bli spännande!

Nu får ja passa på att dricka mycke för efter 00.00 är det fasta som gäller....

sov gött!

kramar......


Kommentarer
Karin

Va gullig du är gumman, men jag vill inte tränga mig på, ni får säkert massor med besök på sjukhuset! Ni får njuta av dom sista dagarna som ni är själva nu för sen är det fullt upp hela dagarna o nätterna! =)

Puss o kram

2010-11-05 @ 23:43:19
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0