Blodtryckskoll och ctg-kurva....

Ja, som sagt var vi ju till förlossningen imorse och kollade mitt blodtryck som fortfarande är för högt, men bebisen mår bra, fin hjärtrytm och ja har lite sammandragningar enligt kurvan som de kika på.. De ger mej inte nån hjärtmedicin för läkaren tyckte inte det var nån idé när vi är så nära inpå nu..
Har precis sovit lite middag, vi oljade in Toyas hunkoja förut så vi kan ställa ut den imorn.. börjar bli jätte hungrig nu så det ska bli gott med kalkon snart:)

Må gott sålänge..

Kram


Kommentarer
F

Spännande på måndag jag längtar :) synd bara att jag inte fick min egen lilla bebis oxå :( Men STORT lycka till KRAM F

2010-11-06 @ 17:10:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0