Vissa får lida!

Japp så är det när man e sjuk, mina små poppisar får inte lika mycke motion.. tur att man bor på landet så de kan springa lösa ute i alla fall. Ja har även tur att det är en granne som har en schäferhane i Toyas ålder, så ja har låtit henne springa med honom så hon blev trött. Måste komma på ideér när man har djur och blir liggandes,,

Nu ser ja på "Kvinnor som mördar", finns inte så mycke att se på tyvärr och ja är egentligen jätte trött på tv:n men det är ju det man tar till på kvällen!

Sov gött!
(Japp Karin, det är samma vi tänker på.. längtar sååå när du kommer med den nyheten skulle bli överlycklig , får ta ett prat med din man jag;)

Pussar å Kramar!


Kommentarer
Karin

Ja det tycker jag du kan göra. =) Fast nu står vi på kö till en lägenhet på vågmästaren så om vi har tur o får ta lån så flyttar vi in i en 4/5a o då har han ju lovat att vi kan börja försöka.. =) Puss o kram

2010-05-27 @ 23:38:20
URL: http://mycurse.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0