Sovgunga!

Nu har ja för första gången funderat på vad ja ska ha till bebisen, inte för att jag ska köpa nu för det är jag lite anti att göra, vill vänta så länge som möjligt...
Jag såg ett program och där använde de en sovgunga till bebisen såg jätte mysigt ut.


Lånad från sovgunga.se

En sådan får det bli, kan både hängas på dörren och i taket:)
Idag ska vi antagligen kolla på Andreas arbetskompis som kör rally, beror på om vädret håller i sig. sen ikväll ska vi på bröllopsfest för ett par som gifte sig tidigare i år ska bli trevligt, jag blir väl inte så långvarig för ja e inte tip top än tyvärr!

Ha en underbar dag.
Kram!


Kommentarer
Anders

Hej, härligt att höra att du gillar Mawok (Sovgunga). I vilket program såg du Sovgunga?



Hälsningar,



/Anders Landberg

2010-06-14 @ 21:17:15
URL: http://www.sovgunga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0