Ledighet slut:(



Gud va fort det går när man är ledig, känns som ingenting! Men har haft en underbar ledig tid... hunnit med mycke tycker jag,, skulle egentligen behövt storhandlat, men orkade ärligt talat inte! Lat som ja e! Inatt sov min älskade bror Chris här... efter att vi hade skjutsat hem han och familjen ringde han oss innan vi hann hem och frågade om han inte kunde få följa med oss hem och ta några öl med Andreas å sova över, såklart fick han det!!! Andreas och Chris var bort till granngården här för att ta ett par öl,,, där fick de vara med om att en häst föla:) inte varje dag! Min bror tål inte hö så Andreas ringde efter ett tag så ja fick åka bort med astmainhalatorn, då försvann tätheten med en gång...
Men annars var det en skön kväll med underbart väder, var ut sista gången vid 01.00 när älskling rökte och även då var det underbart!

Idag har vi haft massa folk här på fika från och till hela dagen har det känts som.. Chris kom förbi med fasters älskling som var jätte facinerad av hundarna, såå go! Marcus och Louise var här, även en killkompis som heter Marcus och min kompis Malin. Malin skulle egentligen ridit Hobbe åt mej idag, men var sånt dret väder så vi hoppa över det,, kanske imorn för då slutar ja 18.00 och hon med..

Tycker även ja blivit bättre med min trötthet.. sover i alla fall inte lika länge mitt på dagen, och ibland inget alls men då är ja ju såklart desto tröttare på kvällen. Har även känt ett konstigt bubbel i sidan i magen vid flera tillfällen i helgen, tror att ja känner av bebisen, känns som svagt sprattel:).
Vill att det ska gå fort tills 4juni, är såååå spänd.. Tänk att bara sett som en liten böna och nu ska man förhoppningsvis se en pyttemänniska, gud va märkligt.. Nej nu är det tv:n som gäller!!

Pöss Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0